چهارشنبه، دی ۲۰، ۱۳۸۵

زوج بیشتره یا فرد؟

امروز داشتم فکر میکردم حالا که آقا سهراب حوصله نوشتن نداره من یک سوء استفاده کوچک بکنم ویک سلامی خدمت دوستان عرض کنم
وخدمت آن دسته از عزیزانی که مایلند نوشته های سهراب را بخوانند بگم که من هیچ تقصیری ندارم که شما توی وبلاگ سهراب مجبورید نوشته های من را بخوانید ،چندین بار به سهراب گفتم بهتره وبلاگهامون را جدا کنیم اینطوری تکلیف خواننده ها هم مشخص میشه حدس میزنم برای این تصمیم باید یک رای گیری انجام بشه ...!!!!
میدانید که تعدادماشینهایی که شماره آنها فرده از ماشینهای با شماره زوج بیشتره چون شماره های فرد 5 تا وشماره های زوج 4 تاست ولی همیشه روزهای زوج خیابانها شلوغتره واین روزها تاخیر من بیشتره نمیدانم علت چیه شاید دارندگان پلاکهای فرد باکلاس ترند وسعی می کنند با وسایل نقلیه عمومی رفت وآمد وشایدم خلاف کارند وروزهای زوج هم ماشینشان را بیرون میارن ،البته ممکنه جائیکه شما زندگی میکنید اینطوری نباشه ولی برای من که از قله های مرتفع شمالغرب تهران به سمت مرکز میام وضعیت بدین شکله ....

0 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی